Wednesday, May 18, 2011

Bukan membenci...

rasanya da banyak da cerita pasal benda nie....

seekor dah pergi

penghuni baru

dan kini.....
ade lagi yang terbaru pasal kucing lagi....
errrmmmm..... "baiknyer suami saya"

tu je yang mampu terucap....sbb??
cite nyer cam nie...

Pada suatu malam tu...dengan tiba2..aku rasa macam nak makan burger...
jadiknya...mintak tolong Mr. Azim belikan burger utk isterinya ini...dia pun pergi la ke kedai burger yang selalu kami singgah (ayat kena skema sket) =)

Dia pun pegi.....lepas tu,selang 20 minit.... sampai la rumah...
aku pun dengan berlari-lari anak membuka pintu untuk menyambuttt..... burger!!! hehhehehe =)
tapiiiii...bile aku bukak je pintu aku nampak dia bawak satu kotak yang tak bape nak besar dan tak bape nak kecik....

tertanya2...apakahhhh kandungan dalam kotak misteri ini...
aku pun tanya dia.... "apa nie bang:"
sekali dia jawab... "surprise!!!" dengan kening yang sedikit terangkat dan senyum hingga ke telinga.. =)


aku pun dengan perasaan sungguh bersemangat.....terus aku bukak kotak tu...
sekaliiiiii!!!!!!

ini rupanya surprise tu
seekor kucing berwarna kuning, mungkin baru seminggu lahir kot..
dia kena buang berseorangan tanpa ibunya..
sian sangat...dia asik "mengeowwww" jer..
mungkin sebab dia takut kot...
aku pun bile nampak je kucing tu.......
terus terdiam....tak terkata....

"Aku bukan benci kucing, tapi..... agak malas nak menjaga"
(# _ #)

No comments: