Thursday, May 26, 2011

SPA

Alhamdulillah....

itu ayat yang pertama keluar bila aku dapat tahu aku dapat interview SPA..
lepas daripada tu,perasaan aku bercampur aduk..

Takut sikit
Gembira banyak =))

aku takut sebab apa??sebab aku memang takut kalau di'interview'... dan lagi satu dulu pun aku pernah pergi interview dengan SPA.
sebab aku rasa macam susah je dengan SPA ni. Aku pernah pergi 2 kali untuk jawatan yang berbeza dan dua-dua tu aku tak dapat...hahahhaha...

sebab aku gembira???siapa yang tak happy kalau dapat interview kerja dengan kerajaan kan???rasanya semua mesti happy walaupun ada sesetengah cakap "alaaa....baru pergi interview,belum dapat pun" (jadi ini adalah kata-kata paling tidak membina pada aku). But for me, kalau nama kita dah dapat naik untuk pergi interview pun da kira ok la kan?? sekurang-kurangnya peluang tu masih ada, kalau tak dapat tu anggap bukan rezeki kita je la ye...

and now!!!
aku dapat lagi untuk jawatan lain lagi...

Penolong Pegawai Tadbir
 Mudah-mudahan semuanya dipermudahkan..
Aminnn... =)


*study hard n smart!!!

No comments: