Tuesday, May 3, 2011

1 Mei 2011

Hari Pekerja...

hari cuti,hari untuk merelaxkan segala-galanya...
so aku apa lagi...balik la ke kampung halaman...

kali nie ramai adik beradik aku yang balik jugak..
so reramai la kat rumah tu...
riuh la jugakk..walaupun tak semua yang balik..

at first tu tak de pun nak plan g mana2....tapi....oleh kerana aku mula rasa boring sebab cuti2 duduk rumah..
aku pun memberi cadangan untuk berjalan2 mencuci kaki di pantai...hehehhehehe..
kami pergi Tanjung Balau... kat Bandar Penawar.

Ya Allah...orangg!!! ramai yang amat okey.....ramai sesangat... tu pun aku datang petang,kalau datang pagi agaknya cano la gamaknya...
orang ramai sebab ade karnival Tg. Balau kat sana, so mungkin sebab tu la orang semua berpusu-pusu pergi sana..
bayaran masuk...naseb baik RM1 je.. =)

 banyak sangat aktiviti kat sana,tapi banyak da habis la..almaklum la..datang pun dah petang kan...
so kitaorang datang just saje2 je nak tengok Tg. Balau tu cane... aku nie nama je orang Johor,tapi banyak sangat tempat yang belum sampai...hehehhe..

"pengantin tak bape nak baru"






pergi kejap...rilex2..borak2 sambil makan aiskrim...pahtu terus balik...sebab tak de yang menarik.. =)

Keesokkanyer.... (02 Mei 2011)

Oleh kerana besday mak aku baru je lepas (24 April) n mother's day pun dekat2 jugak tarikhnye
kami pn sambut la tapi ala-ala jer..
tak de buat ape2 yang istimewa just potong2 kek jer... tu pun kek kecik... tapi seronok... sbb nyanyi ramai2...

kek kecik tapi nak tulis panjang2...

sedap sangat2!!

 semoga dipanjangkan umur mak...
dan dimurahkan rezeki...

"kami semua sayannngggg mak" =)

No comments: