Sunday, April 3, 2011

Dia Suka.....aku???

kucing....msti rmai yg suke kan???
termasuk la Mr.Azim ok....dia sgt menyukai kucing2...
pernah dia cakap nk amek kucing n bela...
tapi aku??? =)

"snowbell"
nie la antara salah sekor kucing yg selalu bertandang,bergesel,berbunyi dan makan2 di rumah aku...
dan yang selalu layan Mr.Azim sorang...aku???hehhehe...kureng sket la...
nama dia tu aku yang bagi ikot suke aku....sbb dia chomel mcm kat dlm cite "stuart Little"...
bulu dia cantik...kembang....tp...tak terjaga..so ade kotor2 sket la....

kucing ie sbnarnya jiran aku punye....tp....dia pn tak de mase nk jage agaknyaa dia pn biar je merayap...
kucing dia bnyak rsenya...tp semua dia biar lepas jer..cme malam je dia letak dalam kandang dia...eh??kandang eh???ke sangkar???ntah...ape-ape je la...

dia sangat berminat dengan kamera

yg kuning tu nama dia "John"
 kucing yg nama John tu nama dia Mr.Azim yg bagi.....dia la kucing yg first2 skali datang umah kitaorg....kurus kering la sgt badan dia...siannn...

tu yg Mr.Azim puja2,kalo lama tak nmpak John...dia da risau...kalau balik kampung pn dia still ckp pasal John tu....(jelez i) =))


ok....nie cme 2 ekor yang aku dapat amek gambarnya....yg laen2 tu agak pemalu sket...sbb bila aku nk amek je gmbar....tros lari...

takot ngn aku kot....hahhahaha...

smua kucing-kucing nie mmg sangat pantas berlari....bile bukak pintu je semua berderu dok tunggu kat depan pintu....tak bole bukak pintu besar-besar...sbbb...kucing2 ini aku terus berlari laju dan menuju ke dapur untuk mencari ape-ape yang sedap dimakan...

No comments: