Thursday, June 16, 2011

Penantian satu Penyeksaan

Agak seksa kan bila kita menanti sesuatu??
kita akan sentiasa berfikir, fikir dan terus berfikir selagi benda atau perkara yang kita tunggu tu belum lepas.

Jadi samalah macam yang aku rasa sebelum nie..
haritu aku ada cerita aku ade dapat interview, so memang aku tak senang duduk la kan.
jadinya harinya adalah hari ini...
Masyallah... takut yang amat la sangat bila sampai kat dewan temuduga tu tadi... dengan calon yang ramai..
aku sampai nak kata awal tu tak lah awal sangat.. dalam pukul 7.30 gitu... dan aku dapat giliran ke-4. Okey la tu kan...

Everything semua okey, walaupun masa nak gerak dari Johor ke Putrajaya tu macam ada je masalah aku... hahahha...kelam kabut dibuatnya... tapi alhamdulillah... tak ada apa yang tertinggal..

study punya la macam nak ambik final exam...last-last apa yang aku study semua pegawai temuduga tu tak tanya...hahhahhaha.. just tanya yang basic je, tapi banyak tanya tentang perkhidmatan kerajaan la... speaking pun tak banyak... tak lama pun kat dalam bilik temuduga, dalam 15minit gitu la kot... then..terus balikk... =)

dan oleh kerana aku interview dekat Bangunan SPA dan selain SPA ada jugak SPR(Suruhanjaya Pilihanraya) aku yang dah agak tua dan belum mendaftar sebagai pemilih lagi,jadi bila nampak dia ada bukak satu kauter untuk mendaftar so akupun daftar...ehhehehe..senang... dah tak payah nak pikir-pikir lagi..


*akhir sekali... semoga ada rezeki aku untuk jawatan ini... =) "berusaha, berdoa dan bertawakal"

No comments: