Thursday, March 31, 2011

Darah Naik

lately asik sakit kepala jer...
tak tahu kenapa dan apa sebabnya...
yang peliknya sakitnya terasa hanya di ofis..
bile balik umah jer da ok...
nape ek?? n lgi satu...sakitnya kat tengkok..kat belakang tengkok...

adakah aku kena darah tinggi??? =(
huaarrgghhhh...tidakkkkk....tak mahu...

mungkinkah disebabkan ini:

keje yg banyak dan tak habis2...lepas siap satu keje,dtg lagi keje laen....baru nk "berhoneymoon" tanpa kerja....dtg lagi...kejenya plak kadang2 due date semuanya sama dan oleh kerana itu aku kena terkejar2, berfikir dan terus memikir....ooohhhhh..penatnya otak saya... =( (dlu tak de keje smpai rilex2 tak hengat..goyang kaki je dtg keje,smpai penat...hahhahaahah...skrg??haaaa...hamek ko....)

dan mungkin sbb laen....anak???mungkin kot...

ape pun aku harap jangan la aku kena darah tinggi...mintak dijaokan sejauh-jauhnyaa....
adakah aku berkemungkinan utk kena???sbb keturunan sebelah mak mmg ade darah tinggi...

No comments: