Thursday, March 17, 2011

Busy tp Happy!!

Da tukar tempat keje... so semuanya suasana baru...

aritu aku de cite pasal Kehidupan baru aku kat negeri kelahiranku kan???hehheheh

aku mmg tersgt2 sibuk dengan kerja2 kat tempat baru skrg nie....wlwpn jawatan yg sama tapi kali nie aku baru betul2 rse "nikmatnya" pekerjaan aku nie....

hepi....wlwpn penat rasa puas sbb bnyak sgt ilmu2 baru yang aku belajar. Mungkin ada hikmah knapa aku dpt pindah ke tempat yang aku tak mintak.... yelah, mintak area jb tetibe kena hantar plak kat Kulai....mula2 dapat tahu tu mmg tak puas hati sgt sbb jauh dengan tempat keje Mr.Azim(wlwpn pda sesetengah org tak bape nk jao tapi 40 min sehala tu pda aku da ckup jaoh)

tp....rupa2nya ada bende laen yang aku dapat rupanya...Syukur Alhamdulillah...
dapat rumah cantik....
dapat berjiran dengan adik... =)
dan yg paling penting dekat sgt2 nk balik kampung...

kalo dlu aku bz berfb jer ari2 dtg keje...
tapi kali nie....aku bz gak...tp bz dgn keje...
tak pe...aku suka...

aku bz kenape????hahahhaha..takde la bz tu terlalu bz sgt...cme bz kalo waktu bekerja jer..
Dlu....kat tmpat lama aku keje 1 tahun aku keje aku cme dpt pegi taklimat hanya 2 kali jer...bayangkan la...betapa kurangnya ilmuku...

bila da pindahhhhh....nah ko......
sebulan 2 kali OK!!!! 2 KALI!!! so aku masok bulan 1, smpai bulan 3 je nie aku da pegi 6 taklimat ataupun kursus dan semuanya adalah perkara2 baru....
n aku berpeluang buat mcm2 skop keje...

Soooo.....wlawpun aku busy dekat tempat baru nie....tp aku rasa Happy....ok la tu kan??

=)

No comments: