Wednesday, March 23, 2011

....SuRpRisE....

21 Mac 1984
Mr. Azim pnye besday!!!!


Oleh kerana aku xpenah sambut dengan dia sepanjang kami berkawan dan bercinta.....dan mse aku nikah dengan dia tahun lepas besday dia da lepas...so tahun nie aku terasa nk buat surprise sket kat dia....dan hasilnya???mmg dia terkejut

semua yang aku rancang hampir 90% berjaya...hehehhe
walaupun aku buat semua benda sorang2...
mula2 igt nk mintak tolong ngn adik aku...
tp....dengan tetibe2...dia bgi tahu kena tahan wad(adik aku mengandung)
jadinyerrrr.... terkejar2 aku buat sensorang semua...
tp seronokkkk!!!


biase2 sja

27 tahun???tua da...
sedap gak kek nie...
walaupun tak sesedap secret recepi tpi puas hati la..
harga pn tak mahal sgt, n yang paling penting kedai kek melayu...budak muda buat...
nie aku beli setengah kilo...tu pn tak abes n terpaksa msok dalm tong sampah..

simple kan??tp...ini la yg dia suke...


 kfc jer???
hahhahahah...lawak tol bile fikir pasal kfc tu...
sebenarnya citenyer gini..
mse hari kejadian tu aku dari kampung sbb anta mak aku g klinik tok amek darah..
so ari ahad tu aku da pesan kat adik aku suruh belikan ayam sekor tok aku masak nasik ayam..
sekali adik aku kena tahan wad pulakkk...tu pn aku tahun pukul 5.30 ptg...
aahh sudahhh..aku da pening..nk beli ayam???nk perap lagi...nk goreng lagi...mna la sempat...

dengan tibe2.....idea dtg....KFC!!!!
hahahhahaha...simple je,umah pn dekat ngn IOI Mall(sni ade kfc,Pizza hut...dan mcm2 lgi)


sempat lagi tuuu... =)
bajunya sgt2 besar....

ckup la tok kami berdua jer...


tak lupe utk jiran merangkap adik ipo...
oleh kerana adik aku masuk wad mse ari kejadian nie, so adik ipo aku merangkap jiran aku nie sensorang la kat umah.....nk ajak join mkn ngn kitaorg msti dia segan kan???sooo...kitaorg anto je kat umah dia...

satay nie sgt sedap ok,tak de lemak lansung yang terlekat kat lidi tu....kuah ye pn super duper enak...so kitaorg da jadi pelanggan tetap kat kedai jual satay nie...hanrganya RM0.50 sebatang n sgt2 puas hati.

tu jela baki yg tinggal

1 slice je???
dia hepi...so..aku lagi la hepi...

kami sambut berdua je tahun nie...
tahun depan???doa2 la sambut bertiga plak eh??

No comments: