Saturday, August 13, 2011

Kenapa jejari buncit???

Kenapa nama blog saya jejari buncit???

sebab jari saya memang buncit... tak runcing...hehehhe

actually, secara jujurnya(ayat skema tak hengat) saya mendapat idea adalah dari sebuah blog lain.. dulu nama blog saya laen ye... saya baca-baca blog dia, then jadik cam minat plak dengan cerita-cerita dan cara penulisan dia... so nama blog dia adalahhhh... jejariruncing.blogspot.com hehehhehe..
sebab jari dia memang runcing so masa aku baca-baca blog dia tu.. aku pun terpandang jari aku nie ha..
halamak aiiii.. sekali tak bape nak runcing la pulokk.. hahhahaha

makanya.. terhasil la jejari buncit lawan bagi jejari runcing..

bukti jari saya tak runcing tapi buncit.. =)
nak lagi bukti??? ha tengok kat bawah nie pulak....

hahahahhaha
so macam mana?? cukup buncit tak jari jemari aku....

mungkin sebab dulu-dulu jari aku macam nie kot

Sekian dari jejari yang buncit tak runcing... =)

No comments: