Thursday, October 27, 2011

Silaturrahim

Kita adalah bersaudara..
saudara sesama Islam.. kan?? =)

mcm 1 family ek???
sebenarnya nie masa kami berkunjung @ beraya di kampung kawan bapakku..
di Segamat..

actually my dad tak pernah atau kalau bole tak nak pergi rumah orang sampai kena tidur even rumah anak dia sendiri.. dia tak selesa katanya..

jadiknya masa dia tepon aku ajak g segamat aku cam okey je pahtu bila dia sambung ".... kita tidur sana sekali 1 malam... " ternganga aku kejap..
biar betul bapakku ini....

dia nak jumpa kawan lama dia masa muda-muda dulu... so tu yang dia excited sgt smpai nak tidur semalam kat sana.

... dan nasib baikla bukan aku yang kena drive. hehehhehe... agak jauh ya segamat dengan kota tinggi, jadikkk oleh kerana abangku ada, so dia lah yang drive dari kota sampai la ke segamat..

huaargghhhh.. penat yang hamat sebab tak jumpa jalan, jalan dah banyak berubah so mak pak aku dah keliru bila tengok jalan2 baru kat segamat tu..
Okey... setelah sekian lama berpusing-pusing kat segamat tu akhirnyaaa jumpa jugak kat tempat pertemuan yang ditetapkan... kawan encik saya kelihatan sangat sedih/ terharu ya bila dapat bertemu dengan kawan lama dia iaitu encik sya.... sempat berdrama.

Bermalam lah kami dirumah itu...








kami dah macam satu family kan?? even kenal 2 hari 1 malam sahaja...
ooo.. indahnya hidup bersaudara.. =)

No comments: