Wednesday, November 4, 2009

SYUKUR ALHAMDULILLAH...REZEKI TUHAN..

Tuhan Maha Adil....

Alhamdulillah, mse aku tgh final exam for diploma semester akhir..
aku dpt 2 job offer...
my ex-bos during my practical training n kak farah from sila tour is calling me....

ex-B: ello,assalammualikum....darling,u kat mn nie??
me: ha???sape nie??(dgn nada yg agak confius..isshhh....sape nie???tetibe je pnggil aku darling,no dia aku x save pn)
ex-B: sampai aty darling lupa kat i...
me: eeerrrmmm..nie sape??(mle rsa bersalah..hehehhe)
ex-B: umie, bila awk nk mula keje sni nie??
me: sape nie??aji ke?(nme ex bos tuan hj ashaari)
ex-B: iya la syg..(dlm nada gurau pahtu gelak2....ape2 je ex bos aku nie)
me: keje pe jie??
ex-B: awk nk keje sni x??
me: deprtment ape?
ex-B:ticketing la,dgn kak nor..nk??
me:oooo...nti sye pk dlu eh?(dlm hati gembira x terkira)
ex-B:ala..x payah la pk2..bila abes final??
me: 25hb 5 nie..
ex-B:ha..kalo cam tu lepas abes terus jela mula keje,bole?nti gji kang kite bincang2 la bila awk da msuk sni..
me: yelah.... ;))

*terpksa tolak offer kak farah,coz tkot x dpt sesuai kn diri kat company baru..

......after finish final exam......

28/5/2009...(working at Colossus Travel & Tours)
masuk2 je terus wat kerja cam biase...mcm org lme msuk keje....
so,bdk2 opis yg x kenal aku semua pelik tgk aku...
hahahhahah....
buat ticketing....i likkeeee....hehehheh..
sgt hepi keje disini... ;)
coz....
my bos>>>> is gooooddd,sempoi n sporting giler....nk chatting ke,nk mengumpat ke,nk gossip ke...dia x amek kisah..kdg2 siap join sekali 2....hahha best giler..
my ofis mate>>>>>biase la,ade yg ok...ade yg x..
tp xpela yg x ok 2 x gngu igup aku....

agak2nyer sampai bile nk keje sni ek??huhuhuu....







No comments: